Of liever direct iemand aan de telefoon? Bel +31(0)10-302 18 88!
Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
De actuele vertrektijden van de rondvaarten vind je hier.
De opstapplaats is Parkhaven tegenover de Euromast. De rondvaartboot vind je naast de Pannenkoekenboot. Er is voldoende parkeergelegenheid op de Parkhaven en ook met het openbaar vervoer is de Parkhaven goed bereikbaar. Meer informatie over de bereikbaarheid vind je hier.
Een ticket reserveer je gemakkelijk via deze website. Je kunt ook tickets kopen bij de vertreklocatie op de Parkhaven. Combinatietickets kun je alleen online reserveren en betalen.
Tot 14 dagen kan de reservering kosteloos gewijzigd worden. Dit kan telefonisch via: 010-302 18 88 of door een e-mail te sturen naar info@rivercruiserotterdam.nl.
Nadat je de tickets hebt betaald, krijg je direct een e-mail van ons. Deze e-mail is je entreebewijs voor de rondvaart. Je hoeft het ticket niet te printen. Als je combinatietickets hebt geboekt, dan dien je het ticket wel te printen als entreebewijs voor de andere activiteit.
Aan boord is een bar waar je drankjes en snacks kunt bestellen. Deze zijn niet inbegrepen in de entreeprijs. Aan boord kun je met PIN of credit card betalen (we zijn cashfree).
Wij raden je aan om de auto te parkeren op de parkeerplaats bij de Parkhaven. Dit is de dichtstbijzijnde parkeerplaats en hier geldt betaald parkeren.
De dichtstbijzijnde invalidenparkeerplaatsen zijn: Parkhaven en Coolsingel 103.
Aan boord gaan in een rolstoel of met rollator is mogelijk. De boot is rolstoelvriendelijk en er is een speciale rolstoellift.
Er is een dames- en herentoilet aan boord.
Het is niet toegestaan om dieren mee te nemen.